Frequently asked questions about TOP-UP

Как да презаредя телефонен ваучер?

С Fonmoney е много лесно. Въведете номера на картата, коятo желаете да презаредите, въведете сумата и след това изберете начина на плащане. Можете да платите с кредитна или дебитна карта. След потвърждение за плащането ще получите смс с потвърждение от мобилния оператор.

Колко време отнема да заредя телефонен ваучер?

Зареждането отнема няколко минути. След като паричният превод е потвърден, картата ще бъде заредена, а получателят ще бъде уведомен със смс.

Как ще разбера, че ваучерът е бил успешно зареден?

В повечето случаи, след успешно зареждане на ваучера, мобилният оператор изпраща SMS на получателя, който да уведоми за актуалното състояние на ваучера му. На Вашия екран трябва да се появи съобщението ""Успешна трансакция"" придружено от номера на трансакцията

При вписване в личния Ви профил на сайта на Fonmoney можете да видите актуалния статут на всичките си трансакции.

Как получателят на ваучера разбира, че са заредени пари по картата му?

Веднага след изпращането на парите, получателят трябва да бъде уведомен от мобилния оператор за новия баланс по сметката. Fonmoney не може да изпрати такава информация. Ако се съмнявате, че ваучерът не е бил успешно зареден, моля свържете се с нас. Ние с радост ще Ви помогнем.

Какво следва след като платя?

След успешно плащане ще получите номера на трансакцията. Ако картата не се зареди, ние ще опитаме отново, докато ваучерът не е зареден успешно. В случaй на неуспешно зареждане се свържете с нашия екип по поддръжка support team.

Има ли ваучерът годност?

Това зависи от мобилния оператор и предплатения план. За повече информация, проверете условията на съответния мобилен оператор.

Какво да правя, ако съм заредил ваучер на грешен номер?

В случай, че е зареден грешен номер, ние не можем да Ви помогнем. След като сумата е изпратена, парите не могат да бъдат възвърнати, затова ще Ви помолим да се уверите, че въвеждате правилния номер.

Какво да правя, ако ваучерът не е получен?

В случaй че сте въвели погрешен номер, ние не можем да Ви помогнем. Ако сте сигурни, че всичко е правилно, моля свържете с нас: [email protected]

От банковата ми сметка за резервирани пари, но така и не получих презареждане на ваучера. Защо?

Може да има различни причини за тази ситуация. Или се е получило забавяне от страна на мобилния оператор или при обработката на плащането. За съжаление това се случва понякога. Свържете се с нашия екип на [email protected]. Моля, не забравяйте да напишете и номера на трансакцията или номера който трябва да бъде зареден. Ние ще се постараем да разрешим ситуациятa колкото се може по-бързо.

Защо трябва да се регистрирам при Fonmoney?

След създаването на потребителски акаунт в сайта на Fonmoney, Вие можете да се радвате на множество предимства:

- Месечно получаване на информация относно актуални промоции, предложения и новини относно продукта и услугата ни.
- Възможност за проверяване статута на трансакциите Ви, по всяко време.
- Повторно изпращане на вече осъществени трансакции, без повторно въвеждане на информацията.

Трябва ли да платя за да се регистрирам в сайта на Fonmony?

Не, в никакъв случай! Регистрацията в сайта на Fonmoney е безплатна. Радваме се на Вашето посещение в сйта ни и на регистрацията ви! От сега нататък няма да изпускате страхотните ни предложения!

Мога ли да променя въведените от мен при регистрирането данни?

Да, можете ра промените въведените данни по всяко за Вас удобно време.

Забравил съм паролата си. Как мога да получа нова?

Забравили сте паролата си? Не се притеснявайте! Просто кликнете на бутона "Вписване" на страницата ни www.fonmoney.bg и след това на "Забравена парола?". След това ще получите емайл с линк, чрез който да създадете нова парола.

Как мога да изтрия регистрацията си към Fonmoney?

Съжаляваме, че искате да изтриете акаунта си. Разбира се, ние уважаваме Вашето решение и се надяваме, че въпреки това ще останете наш клиент.
За да изтриете профила си, моля свържете се с клиентските ни услуги на [email protected]

Къде мога да открия номера на трансакцията?

Ако сте регистриран потребител ще откриете номера на всяка една трансакция във Вашия акаунт. За всички потребители, които нямат регистрация, препоръчваме да си запишат номера на трансакцията и да го пазят, в случай че възникнат проблеми или въпроси.

Какво да направя, ако съм забравил номера на трансакцията си?

Ако сте забравили номера на трансакцията си, свържете се с нас на [email protected]. Дайте ни имената си и последните цифри от кредитната си карта или на картата, която сте използвали при плащането. Ако не сте използвали карта при заплащането на трансакцията, посочете телефонният номер, който сте заредили.

Къде и как мога да проверя статута на трансакцията ми?

За да проверите статута на превода си трябва да се впишете в профила си и да кликнете на "МОИТЕ ТРАНСАКЦИИ". Тук можете да видите информация за всичките си трансфери.

Възможно ли е сторнирането на презареждане на телефонен ваучер?

Да, онлайн презареждането на телефонен ваучер може да бъде сторнирано, но само преди плащането да е завършило. Ако плащането е приключило успешно няма как трансакцията да бъде спряна и затова няма как парите Ви да Ви бъдат върнати обратно. В такъв случай парите вече ще са преведени на мобилния оператор и зареденият телефон вече ще ги е получил и ще може да ги използва за обаждания или сърфиране в интернет.

Как мога да платя презареждането на ваучер с Fonmoney?

С Fonmoney можете да платите зареждането на телефонен ваучер чрез кредитна карта(Visa или Mastercard), дебитна карта (Maestro*) Paysafevard или SOFORT Banking**.

*В момента приемаме Maestro дебитни карт единствено от Великобритания.

** SOFORT Banking може да се използва като метод за плащане при Fonmoney от следните страни: Австрия, Белгия, Холандия и Швейцария.

Какво е 3D Secure Passwort?

3D паролата е технология, развита от Visa и MasterCard с цел повишаване стандартите за сигурност при онлайн плащания.

Ако имате Visa или MasterCard можете да се сържете с банката си и да активирате услугата. В зависимост от банката ще получите напътствия относно 3D паролата. В някой случай паролата се получава в банката и може да бъде променена по-късно. В други случаи може да получавате TAN кодове чрез SMS, които можете да използвате при онлайн плащания.

Какво е CVV и CVC код ?

CVV и CVC (стойност за верифициране на картата и код за верифициране валидността на картата) са трицифрени кодове и се намират на гърба на картите Ви

Какво се случва с остатъка по Paysafecard?

При зареждане на телефонен ваучер чрез Paysafecard, остатъкът от наличния кредит остава в картата. По-подробна информация може да получите директно на интернет страницата на Paysafecard.

Мога ли да платя зареждането на телефонен ваучер с английска кредитна карта?

Да, разбира се! Fonmoney приема кредитни карти от почти всички държави, а също и английски.

Мога ли да платя с полска кредитна карта?

Не, ние не приемаме полски кредитни карти.

Какво означава “невалиден номер” или “номерът неразпознат”?

“Номерът неразпознат” означава, че нашата система временно не функционира. “Невалиден номер” означава, че въведеният от Вас номер е неправилен.

Какво означава "Преглед на плащането" - какво трябва да направя сега?

If you see the status "payment review" in your user account, this means that there was a delay in the processing of the payment you made. Unfortunately this sometimes happens.
Please contact our customer support [email protected].
Do not forget to enter the Transaction ID or the number to be charged. Your top up will be sent as soon as possible.

Къде мога да намеря оценки на услугата?

Мнения и оценки от нашите клиенти можете да намерите в онлайн порталът Trustpilot.

Ако използвате някоя от нашите услуги (онлаинй парични трансфери или презареждане на телефонни ваучери), ще се радваме да видим и Вашата оценка за услугата ни. Мнението и опитът Ви са важни за нас!

В безопастност ли са личните ми данни?

Да! При нас данните Ви са в пълна сигурност. Нашият сайт притежава SSL сертификат, чрез който личните Ви данни биват кодирани, така се предотвратява попадането им в грешни ръце.

Защитени ли са личните ми данни?

Fonmoney използва информацията и личните Ви данни отговорно. Тези биват използвани само с цел извършване на трансакцията Ви. Моля, погледнете всички подробности на Декларацията ни за поверителност.

Къде мога да намеря декларацията за защита на данните?

Ние запазваме данните Ви отговорно и сигурно. Повече относно декларацията за защита на данните можете да намерите тук.