Политика за поверителност
Privacy and cookies UK | Privacy and cookies EEA | Privacy and cookies Chile | Privacy and cookies US
- Основна Информация
- Какви Лични Данни Използваме?
- Законосъобразност и Цел на Обработването?
- Разкриване на Вашите Лични Данни
- Колко Дълго Ще Съхраняваме Вашите Лични Данни?
- Права на Потребителите
- Международно Предаване на Данни
- Използване на Google Analytics с Функция за Анонимизация
- Мерки за Сигурност
- Cookies
- Модификации
1 Основна Информация
1.1 За компанията
Mi Envío Entidad de Pago, S.L. (наричано по-долу "Mi Envío") е испанско дъщерно дружество на Transpaygo Group, чието дружество майка е Transpaygo Limited (наричано по-долу "Transpaygo").
Финансовата услуга се предоставя от Mi Envío, регистрирана в Банката на Испания под регистрационен номер 6926, като испанска финансова институция, която има право да извършва дейности по предоставяне на платежни услуги като оторизирана платежна институция съгласно Регламента за платежните услуги и да предоставя услуги на територията на Европейското икономическо пространство (наричано по-долу "ЕИП").
Техническата услуга се предоставя от Fonmoney GmbH (наричана по-долу "Fonmoney"), която е австрийското дъщерно дружество на Transpaygo Group и предоставя домейните Fonmoney. Домейните Fonmoney се използват за предоставяне на нашите Услуги.
За повече информация относно Transpaygo Group, моля, вижте нашите Общи условия на .
1.2 За политиката за поверителност
Настоящата Политика за поверителност урежда обработката на лични данни, предоставени от потребителя чрез уебсайта www.fonmoney.com (наричан по-долу "уебсайтът"), който е достъпен за потребителите на интернет.
Настоящата Политика представлява неразделна част от Общите условия и е достъпна по всяко време от Уебсайта.
Ако променим начина, по който обработваме вашите лични данни, ще актуализираме тази политика. Запазваме си правото да правим промени в нашите практики и да актуализираме тази политика (или която и да е друга политика) по всяко време, така че ви препоръчваме да проверявате често за актуализации или промени.
1.3 За администратора и обработващия вашите лични данни
Администраторът на Вашите лични данни е Mi Envío Entidad de Pago, S.L., в съучастие с Transpaygo Limited, като дружество майка на Transpaygo Group, в съответствие с разпоредбите на член 26 и следващите от Европейския регламент за защита на данните.
Данни за администраторите на данни:
- Mi Envío: испанско дружество, с данъчен идентификационен номер B-67412411 и седалище на адрес Avinguda de Francesc Cambó, 17, 1st floor (08003 - Barcelona), надлежно регистрирано в Търговския регистър на Барселона в том 46897, фолио 161, страница B534639 и 1-ви запис.
- Transpaygo: компания, регистрирана в Англия и Уелс Companies House Reg. № 8936601 и със седалище на адрес c/o Keystone Law, 48 Chancery Lane, London WC2A 1JF, United Kingdom.
В същото време Вашите данни ще бъдат обработвани от Fonmoney GmbH, като собственик на Уебсайта, действащ като обработващ данните.
Ако имате въпроси или запитвания относно данните или правата си, можете да ни изпратите имейл на адрес [email protected] и ние ще се погрижим запитването ви да достигне до съответния отдел.
2 Какви Лични Данни Използваме?
Лични данни или лична информация означава всяка информация за идентифицирано или подлежащо на идентифициране лице.
В съответствие с действащото законодателство за защита на личните данни, личните данни и информацията, които потребителят на Уебсайта (наричан по-нататък "Потребител") предоставя при попълване на електронен формуляр, достъпен на Уебсайта, ще бъдат включени в база данни, собственост на Mi Envío.
За да се възползвате от нашите услуги, е необходимо потребителят да предостави редица лични данни. Данните, които събираме за Потребителя по време на процеса на регистрация - за да създадем потребителски профил на Уебсайта - са:
- Лични данни: име и фамилия, лична карта (дата на издаване, издаващ орган, идентификационен номер и дата на изтичане на валидността), гражданство, пощенски адрес и държава на пребиваване, дата на раждане, пол и жив образ или снимка.
- Данни за контакт: имейл адрес, пощенски адрес и телефонен номер.
- Други лични данни: професия, роднинска връзка с бенефициера и др.
За да се възползвате от нашите конкретни Услуги и в зависимост от договорената услуга, ще поискаме и обработим допълнителни лични данни (банкови данни, използвани платежни средства, последни цифри от номера на кредитната ви карта , финансова институция, лични данни на получателя на трансакцията, банкови данни на получателя и др.) Моля, обърнете внимание, че видът на исканите данни може да варира в зависимост от вида на договорената услуга, държавата, от която възнамерявате да сключите договор за услугата, държавата, до която възнамерявате да изпратите пари, и др.
Във всички случаи, за да се спази принципът за свеждане на данните до минимум , ще бъдат поискани само данните, които са строго необходими за гарантиране на адекватното предоставяне на услугата.
В съответствие с нашите задължения за предотвратяване на изпирането на пари трябва да ви уведомим, че при определени обстоятелства може да се наложи да поискаме допълнителна информация и документация от нашите потребители (например доказателство за пощенски адрес, доказателство за произход на средствата, извлечения от банкови сметки и др.). Точно това, което се изисква, ще зависи от характеристиките на конкретната транзакция.
Данните, включени във всеки от формулярите, са доброволни, с изключение на тези, които са задължителни (посочени като задължителни). Моля, имайте предвид, че ако тези задължителни данни не бъдат предоставени, няма да е възможно да се обработи заявката на потребителя или да се предостави необходимата услуга. Потребителят декларира на своя отговорност, че данните, предоставени на Mi Envío, са верни, точни и принадлежат на него/нея. Всяко невярно или неточно изявление, което може да възникне в резултат на предоставената информация и данни, както и всяка вреда, която тази информация може да причини, е отговорност на Потребителя. Потребителите, които предоставят невярна информация, могат да бъдат изключени от услугите на Уебсайта.
2.1 Информация, която събираме за вас
Данни за сървъра: За да улесним услугата, вашият интернет браузър ни предава различни форми на данни чрез трети страни (т.нар. сървърни лог файлове). Тези файлове с данни, които се записват, включват:
- Добавки за браузъра и език
- Дата и час на достъп
- Вашият адрес на интернет протокол (IP)
- Подробности за транзакциите, които извършвате, когато използвате нашите Услуги, включително географското местоположение, от което произхожда транзакцията.
Тези данни се анонимизират и се съхраняват отделно от личните данни, които сте ни предоставили. Не е възможно да се правят заключения за конкретно лице. Данните се анализират за статистически цели, за да оптимизираме нашия уебсайт и нашите предложения.
3 Законосъобразност и Цел на Обработването?
3.1 Законосъобразност на обработката
Ще използваме вашите лични данни само когато законът ни позволява това.
Законосъобразността, на която основаваме обработката на вашите лични данни, е:
- За да спазвате договорните задължения, произтичащи от договора, сключен с потребителя.
- Когато Потребителят е дал изричното си съгласие, когато е необходимо.
- Когато обработката е необходима за нашите законни интереси (или тези на трета страна) и вашите интереси и основни права не надделяват над тези интереси.
- Когато обработката е необходима за спазване на законови и регулаторни задължения, на които сме субект.
- Когато обработката е необходима за защита на жизненоважните интереси на Потребителя, на нас или на друго физическо лице.
3.2 Цел на обработката
Целта на обработката на тези лични данни е да се създаде потребителски профил на Уебсайта, принадлежащ на конкретния клиент, за да може той/тя да се възползва от нашите Услуги, както и да се обработи своевременно заявката на потребителя.
Изискваните данни и конкретната им обработка се различават в зависимост от услугата, заявена от потребителя. В зависимост от естеството на договорената услуга целта на обработката ще бъде изпращане на исканите пари, зареждане на мобилно устройство (TopUp) и като цяло предоставяне на услугите, изрично договорени от клиента чрез уебсайта.
Освен това личните данни на потребителите и данните за контакт са необходими за целите на обслужването на клиенти, включително за отговор на запитвания или жалби. Това може да изисква използването на определена информация, свързана с причината за запитването (например статус на транзакция, технически проблем, въпрос/жалба за продукт или общи въпроси и т.н.). Информацията, предоставена от потребителя, ще бъде съхранявана за целите на обработката на запитването. Данните няма да бъдат предавани на трети страни. Данните, събрани по този начин, няма да бъдат сравнявани с данните, които могат да бъдат събрани от други компоненти на нашия уебсайт.
Вашите данни за контакт ще бъдат използвани и за предоставяне на допълнителна информация и съдържание чрез нашия бюлетин, при условие че изрично сте се абонирали за него. За да получавате нашия бюлетин, трябва да имате валиден имейл адрес. Ние ще проверим въведения от вас адрес на електронна поща, за да се уверим, че наистина сте собственик на предоставения адрес на електронна поща или че собственикът е упълномощен да получава бюлетина. Когато се регистрирате, за да получавате нашия бюлетин, ние ще запазим вашия IP адрес, както и датата и часа на вашата регистрация. Събраните по този начин данни се използват в нашия софтуер за създаване на съдържание с цел създаване, разпространение и анализ на ефективността на нашия бюлетин. Те не се предават на допълнителни трети страни. Събраните по този начин данни също така не се сравняват с данните, които могат да бъдат събрани от други компоненти на нашия уебсайт. Можете да се отпишете от този бюлетин по всяко време. Подробности за това ще намерите в имейла за потвърждение и във всеки отделен бюлетин.
В крайна сметка те ще бъдат обработвани и с цел подобряване на използването на Уебсайта.
И накрая, ние трябва да обработваме вашите лични данни в съответствие с нашите и вашите законни интереси, за да защитим нашите клиенти и Дружеството от всякакви опити за измама срещу платформата, потребителите и/или нашето Дружество.
4 Разкриване на Вашите Лични Данни
В допълнение към структурите или дъщерните дружества на Transpaygo Group, ние споделяме Вашите лични данни със следните видове организации на трети страни:
- Доставчици на услуги. Това са външни компании, които използваме, за да ни помагат да управляваме бизнеса си (например доставчици на KYC, обработка на плащания, откриване на измами и проверка на самоличността, операции на уебсайта и т.н.). Доставчиците на услуги и избраният от тях персонал могат да имат достъп и да използват Вашите лични данни от наше име само за конкретните задачи, за които са били помолени, следвайки нашите инструкции. Те са задължени да защитават личните ви данни и да ги използват само за конкретната необходима услуга. Когато това е разрешено от приложимото законодателство, можете да поискате от нас списък на доставчиците, които обработват личните ви данни.
- Надзорни органи.В качеството си на субект, регулиран от Банката на Испания, при изрично поискване можем да предоставим вашите лични данни на определени надзорни органи, когато това се изисква (Банката на Испания, SEPBLAC, FCA и др.).
В качеството си на регулиран субект можем да събираме лична информация в определени ситуации, като например:
- Да спазваме законови задължения, ако регулаторни и публични органи поискат допълнителна информация за нашия бизнес, нашите услуги или дори конкретни операции.
- В подкрепа на борбата с измамите, престъпността или други защитни мерки от страна на публичните органи, но също и от страна на финансовите институции и др.
- В случай на съдебна заповед
- В случай на пълно или частично придобиване на дружеството или неговите активи.
- При оценка на финансовия или търговския риск данните могат да бъдат предадени на специални доставчици.
- Уреждане на дългове
5 Колко Дълго Ще Съхраняваме Вашите Лични Данни?
Ще съхраняваме вашите лични данни за периода, необходим за осигуряване на правилното предоставяне на договорената услуга.
След изтичането на този период данните се анонимизират в съответствие с разпоредбите на регламентите за защита на данните и останалите приложими разпоредби, което означава тяхното блокиране, като те са достъпни само по искане на съдиите и съдилищата, прокуратурата или компетентните публични администрации по време на давностния срок на действията, които могат да произтекат от тях, за да бъдат впоследствие отстранени.
По принцип предоставените лични данни се съхраняват за минималния срок, необходим за разглеждане на искането на потребителя и за изпълнение на изискванията на съответните регулаторни органи.
6 Права на Потребителите
Правата на всички наши Потребители, техните наследници, представители и/или пълномощници по отношение на защитата на данните са тези, които са законово предвидени и предоставени от разпоредбите за защита на данните. По-конкретно:
- Право на достъп: имате право да знаете какъв тип данни обработваме и какви са характеристиките на обработката, която извършваме.
- Право на коригиране: можете да поискате промяна на данните си, ако те са неточни или неверни.
- Право на преносимост: можете да получите копие на обработваните данни в оперативно съвместим формат.
- Право на ограничаване: Имате право да ограничите обработката на данните си в предвидените от закона случаи.
- Право на изтриване: можете да поискате изтриване на вашите данни, когато обработката или съхранението им вече не са необходими.
- Право на възражение: можете да поискате прекратяване на изпращането на търговски съобщения при условията, посочени по-горе.
- Право на оттегляне на даденото съгласие, при условие че не са били отправени искания, а когато са били отправени искания, данните ще бъдат съхранявани съгласно посочените регулаторни изисквания.
По всяко време Потребителите, които са предоставили лични данни на Mi Envío чрез Уебсайта, могат да упражнят правата си по отношение на обработката на техните лични данни, като изпратят писмено и подписано искане на адрес [email protected] или по пощата на адреса, посочен в заглавието на настоящия документ. В искането трябва да бъдат посочени името и фамилията на потребителя, адресът за целите на уведомленията, фотокопие на лична карта или паспорт и посочване на правото, което се упражнява.
Също така, по всяко време потребителят може да възрази срещу използването на личните му данни за търговски цели, като изпрати имейл на [email protected]
Моля, имайте предвид, че всяка информация, която ни предоставяте, ще бъде обработвана само в съответствие с приложимите закони и до степента, позволена от тях.
Освен това, моля, имайте предвид, че при определени обстоятелства може да не сме в състояние да изтрием Вашите лични данни, без да изтрием и Вашия потребителски профил. Възможно е да се наложи да запазим някои от Вашите лични данни, след като сте поискали изтриване, за да спазим нашите регулаторни и правни задължения.
Очакваме с нетърпение да отговорим на всички ваши запитвания относно начина, по който обработваме вашите лични данни. Въпреки това, ако имате проблем за разрешаване или не сте доволни от решението или отговора, предоставен от нас, можете да упражните правото си да подадете жалба до компетентните органи за защита на данните на адрес www.aepd.es.
7 Международно Предаване на Данни
Съхраняването и обработката на вашите лични данни, както е описано по-горе, може да изисква те да бъдат допълнително прехвърлени/предадени и/или съхранени в дестинация извън вашата страна на пребиваване, по-специално в Германия и Франция, където се съхраняват.
Ще ги прехвърляме и в държави извън Европейското икономическо пространство ("ЕИП") (например в други дъщерни дружества на Transpaygo Group, които включват държави, които имат различни стандарти за защита на данните от тези, приложими в ЕИП). Ние (i) сме въвели стандартни договорни клаузи, одобрени от Европейската комисия, за да защитим Вашите лични данни (и Вие имате право да поискате копие от тези клаузи от Нас, като се свържете с Нас, както е посочено по-долу) и/или (ii) ще разчитаме на Вашето съгласие, когато това е позволено от закона.
8 Използване на Google Analytics с Функция за Анонимизация
На нашия уебсайт използваме Google Analytics, услуга за уеб анализ на Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043 USA, наричана по-долу "Google". Google Analytics използва "бисквитки", които представляват текстови файлове, поставени на вашия компютър, за да помогне на уебсайта да анализира как потребителите използват сайта.
Информацията, генерирана от тези "бисквитки", като например времето, мястото и честотата на вашето посещение на уебсайта, включително вашият IP адрес, се предава и съхранява от Google в САЩ.
Използваме Google Analytics на нашия уебсайт с добавката "gat._anonymizeIp". В този случай вашият IP адрес вече ще бъде съкратен от Google в рамките на държавите членки на Европейския съюз или в други договарящи се държави по Споразумението за Европейското икономическо пространство и по този начин анонимизиран.
Google ще използва тази информация с цел оценка на използването на нашия уебсайт, изготвяне на отчети за дейността на уебсайта за операторите на уебсайтове и предоставяне на други услуги, свързани с дейността на уебсайта и използването на интернет. Google може също така да прехвърли тази информация на трети страни, когато това се изисква по закон или когато тези трети страни обработват информацията от името на Google.
Google декларира, че няма да свързва вашия IP адрес с други данни, съхранявани от Google. Можете да откажете използването на "бисквитки", като изберете съответните настройки на браузъра си. Моля, имайте предвид обаче, че ако направите това, може да не можете да използвате пълната функционалност на този уебсайт.
Освен това Google предлага добавка за деактивиране за най-разпространените браузъри, която ви дава по-голям контрол върху данните, които Google събира за посещаваните от вас уебсайтове. Добавката инструктира JavaScript-а на Google Analytics (ga.js), че никаква информация за посещението на уебсайта не трябва да се предава на Google Analytics. Въпреки това добавката за браузър за отказване от Google Analytics не предотвратява предаването на информация към нас или към други услуги за уеб анализ, които може да използваме. За повече информация относно инсталирането на добавката за браузър, моля, кликнете върху следния https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=de
9 Мерки за Сигурност
Mi Envío е приела изискваните от закона нива на сигурност за защита на личните данни, като е въвела технически средства и мерки за предотвратяване на загубата, злоупотребата, промяната, неоторизирания достъп и кражбата на предоставените лични данни. Въпреки това Потребителят трябва да знае, че мерките за сигурност в интернет не са непреодолими.
Вашите лични данни ще бъдат обработвани от нашия персонал или упълномощени представители за получаване на определена информация в съответствие с конкретните цели, за които са събрани.
Съхраняваме вашите лични данни в оперативни среди, които използват разумни мерки за сигурност, за да предотвратят неоторизиран достъп. Спазваме разумни стандарти за защита на личните данни. За съжаление, предаването на информация по интернет не е напълно сигурно. Въпреки че полагаме всички усилия да защитим личните Ви данни, не можем да гарантираме сигурността на данните по време на предаването им чрез нашите уебсайтове/приложения.
За да подпомогнем поддържането на сигурността на данните, съществуват определени мерки за самозащита, които очакваме да бъдат предприети от всички наши Потребители. Важно е вие също да дадете своя принос за гарантиране на безопасността и сигурността на личните ви данни. Когато се регистрирате в Уебсайта и създавате акаунт, моля, уверете се, че сте избрали парола, която е трудна за отгатване от други лица, и никога не я давайте на никого другиго. Вие носите отговорност за нейната конфиденциалност и за изключителното използване на Вашия акаунт. Ако използвате публичен или споделен компютър, никога не избирайте да запомняте потребителското си име/електронния си адрес или паролата си. Не забравяйте да се отписвате всеки път, когато напускате компютъра. Също така трябва да използвате настройките за поверителност или контролите, които предоставяме на нашия уебсайт.
11 Модификации
Задължение на Потребителя, осъществяващ достъп до Уебсайта, е да се запознае с Политиката за поверителност на Mi Envío и да я проверява редовно, тъй като тя може да бъде променена от Mi Envío без предварително уведомление.
Официалните езици на дружеството са английски и испански. Всяка версия на Политиката за поверителност на езици, различни от английски или испански, се предлага с цел по-голяма прозрачност за нашите Потребители и с единствената цел да се достигне до всички пазари, на които предлагаме услуги.
Въпреки това, в случай на несъответствие между настоящия език и версиите на английски и испански език, разпоредбите, съдържащи се в последните, имат предимство.